Usein kysytyt kysymykset

Heräsikö kysyttävää? Täältä löydät vastaukset yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin muun muassa tuotteisiin, treeniohjelmiin ja tilaukseen liittyen.

Tilaus

Miksi olen saanut viestin, jossa sanotaan että minulla olisi tilaus kesken?

Muistutusviestin voi saada, jos tilausta ei ole viimeistelty ja ostoskoriin on jäänyt tuote. Voit tarkistaa ja tarvittaessa tyhjentää ostoskorin täältä:

OSTOSKORI

Jos olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse ja summa on veloitettu sinulta, tilaus on tullut meille ja muistutusviesti on lähetetty automaattisesti vahingossa.

Voinko maksaa liikuntaedulla?

Kyllä, hyväksymme maksuvälineiksi seuraavat liikuntaedut: ePassi, Edenred, Smartum sekä liikunta-/virikesetelit.

Tilauksen voit maksaa liikuntaedulla tekemällä tilauksen normaalisti, valitsemalla liikuntaetupalvelusi maksutavaksi kassalla ja seuraamalla sivun ohjeita.

Voinko maksaa osan tilauksesta liikuntaedulla?

Kyllä, maksun voi hyvin jakaa siten, että maksaa osan liikuntaedulla ja loput toisella maksutavalla. Siinä tapauksessa saat erilliset ohjeet tilaamista varten meiltä. Ota asiakaspalveluumme yhteyttä klikkaamalla oikean alakulman sinistä chat-puhekuplaa tai valitsemalla mieleinen yhteydenottotapa yhteydenotto-sivulta ja kerro, mistä ohjelmasta olet kiinnostunut ja miten haluat jakaa maksun. Palaamme sinulle asiaan pikimmiten ja autamme tekemään tilauksen loppuun!

Treeniohjelmat

Kuinka pitkään ohjelma on käytössäni?

Ohjelma on pysyvästi sinun, eli käytössäsi niin pitkään kuin haluat. Voit siis aloittaa silloin kun sinulle sopii ja halutessasi suorittaa ohjelman useammankin kerran.

Minulla on ongelmia nivelten kanssa, sopiiko ohjelma minulle?

Suosittelemme että varmistat terveydenhuollosta tai esim. fysioterapeutilta minkä tyyppinen treeni on sopiva ja turvallinen juuri sinulle.

Ohjelman saat itsellesi pysyvästi käyttöön, kun tilaus on tehty, joten voit edetä rauhassa omassa tahdissasi. Jos ohjelmassa on liikkeitä, jotka eivät sovi sinulle, voit hyvin korvata ne muilla ohjelmaan kuuluvilla liikkeillä.

Minulla on erkauma, sopiiko ohjelma minulle?

Suosittelemme että varmistat terveydenhuollosta tai esim. fysioterapeutilta minkä tyyppinen treeni on sopiva ja turvallinen juuri sinulle.

Ohjelman saat itsellesi pysyvästi käyttöön, kun tilaus on tehty, joten voit edetä rauhassa omassa tahdissasi. Jos ohjelmassa olisi liikkeitä, jotka eivät sovi itsellesi, niin nämä voi hyvin korvata muilla ohjelmaan kuuluvilla liikkeillä.

Kirjautuminen

Mistä löydän harjoitusohjelman?


Ohjelma on sähköisessä muodossa, ja löydät sen kirjautumalla sivuillemme. Pääset kirjautumaan käyttäjätunnuksella, jonka loit tilauksen yhteydessä, täältä:

KIRJAUTUMISSIVU

Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi.

Voit halutessasi vaihtaa salasanasi sivun “Unohditko salasanasi?” -linkistä ja toimimalla sivun ohjeiden mukaan.

Mobiiliapplikaatiomme avulla treenaamisesta tulee sujuvaa, ja pääset lataamaan sovelluksen itsellesi täältä:

APPLIKAATIO

Miksi en ole saanut kirjautumisohjeita?

Jos et ole saanut viestiä kirjautumisohjeilla, kannattaa tarkistaa, jos viesti löytyisi roskapostikansiosta. Pääset kirjautumaan käyttäjätunnuksella, jonka loit tilauksen yhteydessä sovelluksemme kautta tai täältä:

KIRJAUTUMISSIVU

Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi.

Voit halutessasi vaihtaa salasanasi sivun “Unohditko salasanasi?” -linkistä ja toimimalla sivun ohjeiden mukaan.

Oletko aikaisemmin tilannut harjoitusohjelman meiltä?

Siinä tapauksessa kirjautuminen onnistuu samoilla tunnuksilla, jotka luotiin ensimmäisen tilauksesi yhteydessä.

Miksi sivuilla lukee että sähköpostiosoitteellani ei löydy tunnusta kun yritän kirjautua?

Käyttäjätunnus luodaan sähköpostiosoitteella, joka annetaan tilauksen tietoihin. Jos teit tilauksen ja summa on veloitettu sinulta, mutta et ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse, on mahdollista, että tilaukseen annettussa sähköpostiosoiteessa on kirjoitusvirhe. Jos näin on käynyt, asiakaspalvelumme auttaa sinua asian korjaamisessa.

Maksoin tilaukseni Edenredillä, miksi ohjelma ei näy sivuillani?

Edenredillä maksetut tilaukset käsitellään manuaalisesti maanantain ja perjantain välisenä aikana, ja saat pääsyn ohjelmaan, kun tilauksesi on laitettu käsittelyyn.

Miten lataan sovelluksen?

Sovellus ei ole ladattavissa sovelluskaupasta, vaan tämä ladataan sivujemme kautta. Jos käytät Android-laitetta, lataaminen onnistuu Chrome-selaimella ja iOS-laitteella tämä onnistuu vain Safari-selaimella. Täältä löydät ohjeet applikaation lataamista varten:
APPLIKAATIO

Jos latausnappia ei näy sivulla tai tämä ei toimi, voit yrittää ladata applikaation ohjeiden avulla, jotka löydät samalta sivulta kohdasta “Kohtasitko ongelmia? Kokeile tätä”.

Toimitus

Kuinka paljon välineiden toimitus maksaa?

Postitamme välineet sinulle ilmaiseksi. Ohjelman tilaamisesta ei koidu sinulle mitään lisäkuluja.

Milloin ohjelma ja välineet saapuvat minulle?

Välineet lähetetään sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä. Pääsyn kurssimateriaaleihin saat välittömästi tilauksen jälkeen. Voit aloittaa ohjelman heti välineet saatuasi!

Muuta

Mitä tyytyväisyystakuu tarkoittaa käytännössä?

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen saamiisi tuotteisiin, voit lähettää ne meille takaisin veloituksetta. Palautamme kaikki rahasi – ilman kysymyksiä. Tilaaminen ei siis aiheuta sinulle minkäänlaista riskiä!

Huom. Jos käytät tilaamiseen liikuntaetuja, emme valitettavasti voi hyvittää rahojasi takaisin, koska lakiteknisesti liikuntaetuja ei saa muuttaa rahaksi.

Tällaisessa tapauksessa annamme sinulle tilauksesi arvoa vastaavan summan käytettäväksi verkkokauppaamme, jolla voit valita jonkun muun sinulle mieleisen treeniohjelman.

En löytänyt vastausta kysymykseeni

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Löydät kaikki yhteystietomme yhteydenotto-sivulta.